perjantai 29. elokuuta 2014

#kutsumua

Mua on kiusattu ala-asteelta asti. Sitä jatkui vielä yläasteellakin.
Tässä murto-osa sanoista, joita sain kuulla.








"Mä kuulen huudot, tukahtuneet hälinään, 
ja lupaan olla täs, jos kukaan muu ei välitä. 
Mun ystävist ei yksikään yksinään tarpoo tääl saa. 
Käännän sun kasvot valoon, niin varjot jää taa.

Pelastakaa mut, jos mä vangiksi jään. 
Jos sä kuulet mun huudon melun alle jääneen. 
Se on viimeinen viesti, ja mitä jäljellä on, katoaa. Mun hätähuuto."

Brädi - Hätähuuto




Kiitos teille kiusaajat näistä sanoista.
Teidän ansiosta oon vahvempi, kun koskaan ennen oon ollut.
Mä olen kaunis nuori nainen kaikkine vikojeni, oma itseni ja hyvä ja vastuuntuntoinen äiti.


Älä kiusaa.
Auta niitä, keitä kiusataan.
Älä koskaan asetu kiusaajan puolelle.
Kerro vanhemmille, jos sua kiusataan.
Hae apua, ennenkuin se on myöhäistä.

3 kommenttia:

  1. En voi vielkään uskoa et sua on kiusattu! Ja haukuttu noilla sanoilla!?!? Ihan umpitollojako ne on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm.. Ihmiset osaa olla ilkeitä. :/ Sen takia itsetunto ollu nollassa, onneks mulla on J joka on nostanut sen sataankymmeneen.♥

      Poista