sunnuntai 18. toukokuuta 2014

POLTTARIT

Ikimuistoisen päivän tytöt onnistui mulle järkkäämään. Päivä, jonka en ois halunnu päättyvän ikinä.


Aamu alkoi klo 9.00 kun mun kaasot paukahti meille kotiin sisälle ja sano, että mulla on vaan hetki aikaa. Eli yökkäri vaihtoon, loput kamat kassiin ja menoks. Suuntana oli Virkkala ja pääsin ihanaan jalkahoitoon, jonka teki eräs polttarivieras/hyvä ystäväni. Siellä sain aamupalaksi skumppapullon ja koska emme kummatkaan ole mestareita sellaisen avaamisessa, hetki meni siinä pullon kanssa painiessa. 

Hoidon jälkeen haettiin muutama kuski ja polttarivieras ja suunnattiin erään polttarivieraan luo jossa odotti ensimmäinen tehtävä.




Ja ideanahan oli (vanhana lätkänpelaajana) saada kaadettua neljällä kiekolla neljä tyhjää tölkkiä. Niin monta tölkkiä kun pystyyn jää, niin monta shottia joudun kumoamaan. Ja jos saan kaikki kaadettua, niin saan itse päättää shottien määrän.




Ja kaksihan niitä pystyyn jäi eli kaksi oli kumottava. Ekat shotit vuoteen, huhhuh.


Matka jatkui sieltä erään muun polttarivieraan luo. Siellä odottikin jo seuraava tehtävä. Oli 8 polttarivierasta ja kassi, jossa oli 9 tavaraa. Ja mun piti keksiä jokaisen tavaran omistaja ja jokaiseen tavaraan liitty tarina. Yksi tavara oli sellainen mikä ei kuulunut kenellekkään. Tavarat jaettu, ja esine, joka jäljelle jäi oli nokkamuki. Ja tästä kyseisestä mukista mun piti juoda koko ilta juomani.




Sieltä matkamme jatkui paikalliseen kuppilaan jossa kävimme nauttimassa välijuomat, sillä siinä oli kuulemma vähän luppoaikaa ennen seuraavaa rastia. Juomat kumottiin ja hypättiin autoihin kohti seuraavaa paikkaa. Aloimme lähestyä kohdetta kunnes tajusin, minne olimme tulossa. 





Värikuulasotaa. Splättistä. Oon aina halunnu mennä kokeilemaan ja vihdoin tämä mulle suotiin! Oltiin kentällä reilu 2h ja oli ihan sairaan siistiä, vaikka sodan jälkeen oli mustelmia mm. mahassa, jaloissa, nilkoissa, perseessä ja jopa takaraivoon sain osuman ja sinne nousi komea kuhmu muutamaksi päiväksi!




Oli kyllä niin kivaa, että kesällä kootaan iso porukka ja mennään uudestaan!!


Sodan jälkeen menimme toisen kaasoni isän talolle grillaamaan, saunomaan ja nauttimaan juomista ja toistemme seurasta. Loppuillasta 5 polttarivierasta erinäisten syiden vuoksi rantautui kotiinsa ja jäljelle jäimme minä ja mun rakkaat kaasot. Noh, baariihan sitä ei pitänyt lähteä mutta kummasti se ajatus muuttui kun siinä koko päivän juomia oli jo nautittu. Pitkän kaavan mukaan mentiin ja kierrettiin kaksi baaria ja kotiin löysin muistaakseni 4 aikoihin yöllä. 

Oli kyllä niin ihana päivä että vieläkin meinaa tippa tulla linssiin että miten mulle on siunaantunut noin ihania ystäviä jotka jaksoi järjestää mulle noin täydellisen päivän. Kiitos ihanat kaasot ja ihanat ystävät ketkä pääsitte mukaan!<3

4 kommenttia: