tiistai 27. toukokuuta 2014

Vihdoin toimii!

JEEEEEE!! Onneksi on ystäviä ketkä ymmärtää vähän koneiden päälle, sillä vihdoin tää toimiiii!


Mitä meille kuuluu? Meille kuuluu kiirettä, stressiä, ahdistusta ja paskoja päiviä. Nojoo, en voi yleistää, nää tuntemukset on siis mun. Mulla on kiire, mulla on stressiä ja ahdistusta, mulla on paskoja päiviä. Ei joka päivä, mutta ehkä joka kolmas?

Pyry ja J on ihania ollut ja J jaksaa auttaa ja olla positiivinen vaikka mä oon välillä kunnon tuittupää!

Pyrykin tuittuillut vähän kun hänellä on kohta ensimmäinen hammas läpi! Joku kulma sieltä on läpi jo tullut, kun puras mua kovaa sormeen tänään!

Stressin aiheita:

-hääkakut
-kalenterissa joka päivälle jotain ohjelmaa
-hääruuat (leivät, alkoholittomat juomat, yöpala), sillä pääruoka ja alkoholilliset juomat on jo hankittu
-raha

Ja erityisesti viimeisin. Tuntuu et kaikki yhtiöt on meitä vastaan tässä kuussa kun jokaisesta laitoksesta tulee laskuja.


Ja pyydän jo tähän väliin anteeksi kun tää on tälläinen kiukkupostaus!


Tein tossa viime viikolla hääkakkupohjia pakkaseen. Sain jo 3/4 pohjaa valmiiksi ja olin laittamassa niitä pakkaseen, ja sainkin kaksi ensimmäistä. Kolmas meni rikki. Ei ketuttanu just yhtään. Ja koska hääkakkutelineeseen tuli pieni muutos, en tiedä minkä kokoiset lautaset telineessä on. Joten myöhemmin selviää että oonko tehnyt turhaa työtä. Huoh.










Taidankin kirjoittaa heti perään muutaman postauksen, mm. Photo A Day-haaste on hieman myöhässä tän koneongelman takia... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti