keskiviikko 11. joulukuuta 2013

11 kohdan haaste.

Sain haasteen Sallalta!


Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.




11 faktaa minusta.

1. Olen harrastanut jääkiekkoa 11 vuotta ennen raskauttani.
2. Olen aina oikeassa. Silloinkin, kun olen väärässä.
3. Ahdistaa, jos kotona on sotkuista. Pakko siivota, vaikka keskellä yötä.
4. Rakastan leipomista.
5. ...Ja neulomista.
6. Haluan vähintään 3 lasta.
7. Haluaisin sisustusalalle töihin.
8. Mulla on ahtaanpaikankammo.
9. ...Ja korkeiden paikkojen.
10. Mulla on toisinaan huono itsetunto. Raskaus pahensi.
11. Rehellisyys on mulle tärkeintä. Vaikka sattuis.



Sallan heittämät kysymykset:


1. Paras luonteenpiirre sinussa?
Oon hyvä kuuntelija ja auttavainen
 
2. Entä huonoin?

Saatan joskus kimpaantua herkästi pienistäkin asioista
 
3. Mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan?

Ruokaa. Paljon paljon ruokaa.
 
4. Onko lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä?

Puoliksi täynnä.
 
5. Parasta joulussa?

Helppo. Ruoka. Ja lahjat. Ja perheen kokoontuminen. No okei, kaikki.
 
6. Mieluisin joululahja-toive?

Hmm.. Välittäminen ja ajatuksella&rakkaudella tehty lahja. Vaikka vaan halaus.
 
7. Onko sinulla omituisia pakkomielteitä? Mitä?

On, moniakin. Pahin ehkä kuitenkin et jos laitan jonkun tavaran johonkin, ja joku menee siirtää sen paikkaa, niin pakko käydä siirtämässä se takas alkuperäselle paikalleen.
 
8. Mistä blogisi kertoo?

Musta, mun elämästä ja mun perheestä. Arjen askareista ja mietteitä raskaudesta ja vauvasta.
 
9. Jos saisit päättää, mikä supersankari olisit?

Superman. Koska se osaa lentää.
 
10. Paheesi?

Herkut. Jos joku heittäis haasteen et pitäs ryhtyy herkkulakkoon, en pystyis.
 
11. Luetko haastajan blogia? Mikä siinä on parasta/kurinta?

Luen. Tykkään Sallan tavasta kirjottaa, ja rehellisyydestä. Varsinkin kun tuntee ihmisen vuosien takaa, niin on helppo lukea blogia kun ymmärtää täysin mitä tarkoitetaan. Kurjinta? Hmm. Ei nyt tuu mitään.

 
Minun kysymykset haastetuille:
1. Kuka sinä olet, viidellä sanalla?

2. Oletko jouluihminen?
3. Tämän päivän hyvä tekosi?
4. Mitä teet työksesi/opiskelet?
5. Miksi bloggaat?
6. Pidätkö kaupungista/kylästä, jossa asut?
7. Oletko enemmän kesä- vai talvi-ihminen? Miksi?
8. Ketä perheeseesi kuuluu?
9. Sinun hyvät, ja huonot puolesi?
10. Luetko haastajan blogia?
11. Sen parhaat ja huonot puolet?


Haastan

http://jannakajas.blogspot.fi/
http://miisamama.blogspot.fi/
http://nuorenodottajanajatuksia.blogspot.fi/


Sallan kanssa luetaan ilmeisesti niin montaa samaa blogia, etten viittiny heitä haastaa myös :D Eli nää saa riittää, enempää en etsi.

4 kommenttia: