maanantai 9. joulukuuta 2013

Pikkujouluilua ja rakkautta ilmassa!

Tää oli varmaan ensimmäinen vuosi, kun vietettiin jonkinmoisia pikkujouluja! Luvassa oli hyvää jouluruokaa ja ihania ystäviä. 
Nyt on ainakin varmistettu, että mä oon tänä vuonna saanut jouluruokaa jos joutuu joulun muuten viettämään sairaalassa!

Ompahan huono kuva.. Keittiö joulukuosissa!




Oli kyllä mukava itsenäisyyspäivä, sääkin oli oikein luminen ja talvinen.

Siitä päästäänkin sitten lauantaihin, mun ja J:n päivään! Meille tuli tasan vuosi kihloissa oloa täyteen <3 Aamu alkoikin hyvällä aamupalalla, ja sain mä vähän lahjojakin!

Täydennystä kokoelmaan!






...ja lisäksi tälläset kaunokaiset!


Itse annoin J:lle avaimenperän, johon etupuolelle on kaiverrettu meidän kuva ja pvmäärä, ja toisella puolella pieni runo. :) Lisäksi olin askarrellut kortin ja muutaman itsetehdyn lahjakortin! 
Myöhemmin lähdettiin ajamaan kohti Saloa ravintolaan ja syötiinkin oikeen pitkän kaavan kautta. Oli kyllä erittäin hyvää ruokaa!


Ravintolaan lähdössä!


Sitten hieman vauvakuulumisia..

Salosta kotiin päästyä mulla alko todella kovat kivut alavatsassa joka veti jalkoihin asti.. Ei auttanut kävely, istuminen tai makaaminen. Mulla on aikasemmin ollut supistuksia, mut nää ei ollu sellasia, ainakaan mun mielestä, kun ei edes vatsa mennyt silleen kovaksi. Pääsin sitten sängylle makaamaan kun aattelin että se auttaisi, mutta se kipuhan vaan pahentu. Siitä en sitten päässytkään liikkumaan enään, jokainen milli johonkin suuntaan sattui. Ja mä en yleensä hirmu pienestä valita. Tuntui kun joku olisi hyppinyt alavatsan päällä ja samalla iskenyt kymmenellä puukolla siihen.
Onneksi ne sitten loppujen lopuksi menivät ohi, kyllä vaan vähän säikähdin että mitä ne oli..
Ja koko sunnuntain olikin vatsa ihan turta siitä kivusta, ja on vähän edelleenkin. Tänään mulla piti olla neuvola (tai piti jo oikeestaan viime keskiviikkona olla), mutta siirtyi taas kun siellä on henkilökunta sairaana. Onneksi huomenna pääsen, tosin en omaan neuvolaan. Täytyy muistaa kysyä, että onko tollaset kivut ihan normaaleja.

Mun hyvä ystävä myös yllätti mut viikonloppuna kertomalla, että on ostanut itselleen ja mulle synttäri-/joululahjaksi liput Cheekin Olympiastadionin keikalle 23.8.2014!! Oli kyllä erittäin mielyttävä ja iloinen yllätyslahja! <3 En malta odottaa. :)

Viikonlopun aikana tuli myös vähän neulottua, sain valmiiksi vauvalle haalarin! Meinasi kyllä hermo mennä tota tehdessä, kun mulla oli niin surkea ohje.. 






Mutta ihan söpö siitä loppujenlopuksi tuli!


Oon kyllä todella onnellinen mun elämään tällä hetkellä, ei pysty edes sanoin kuvaamaan tätä tunnetta. <3 
Voisin jakaa tätä rakkautta vaikka koko maailmalle!! 

Ihanaa viikonalkua lukijoille! Älkää murehtiko turhia asioita vaan nauttikaa joka päivästä, jonka saatte viettää rakkaidenne/ystävienne kanssa!



Rakkaudella, 
Neea

2 kommenttia: