tiistai 10. joulukuuta 2013

"Siellä se pieni vauva jatkaa pienesti, mutta hyvin kasvuaan"

Näin mulle sanottiin tänään neuvolassa. <3

Vihdoinkin kun pääsin sinne. Piti päästä jo viime viikon keskiviikkona, mutta omassa neuvolassa henkilökunta sairaana niin pääsin vasta tänään, ja ihan toiseen neuvolaan.

Vauvalle kuuluu vain ja ainoastaan hyvää, niinkuin tälle mammallekkin! On kuulemma todella hyvin liikkeisiin reagoiva pikku jätkä. <3

Jep, I feel it.

Ajatella, että enään vähän reilu 3 viikkoa jäljellä.

Hui.

Kohta mulla on oma lapsi, omaa lihaa ja verta oleva pieni ihminen sylissä. 

Viime viikot oon nähny painajaisia melkeen joka yö. Jotenkin sitä alitajuisesti pelkää tulevaa, vaikka samalla sitä odottaa innoissaan.

Entä jos se menee rikki?
Ku se on niin pieniki.

Entä jos mä en pysty tai osaa hoitaa sitä kunnolla?

Hölmöjä kysymyksiä, tottakai mä opin sitä oikein omalla tavallani hoitamaan. Ja onhan mulla J apuna, mun kaikkein tärkein voimavara.

Nää viimeset viikot aion kaikista kivuista huolimatta nauttia loppuajasta kaikin siemauksin!

Salaa kuitenkin toivon, et nää viikot menis nopeesti <3



Neea

3 kommenttia: