keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Elämäni aakkoset.


Miisan blogissa törmäsin tälläiseen "elämäni aakkoset" -postaukseen, ja ajattelin itse myös tehdä tämän!


A - Aurinko. Rakastan auringossa makaamista ja vaikka olisi kuinka huono päivä muuten, niin aurinko saa aina hymyn huulille. :)


B - Noh, blogit. Ensimmäinen mikä tuli mieleen. Tykkään lukea blogeja ja kirjoitella omaani.

C - Camera. Tykkään kuvailla, ja mun kamera onkin tupaten täynnä kuvia, vielä kun innostusta riittäisi siirtää kuvat koneelle ja jakaa niitä teillekkin....



Kuva Bulgarian reissulta '08

D - Domi. Meidän ihanan kamala koiramme! Domi osaa olla hellyyttävä ja ihana, mutta myös ärsyttävä ja välillä oikea maanvaiva!<3 Haha!



Domi 5kk.<3

E - Elokuvat! Viikonloput (ja miksei arkipäivätkin) kruunaa hyvät leffat murun tai kavereiden kanssa!

F - FB. Myönnän, oon koukussa! Mulla on se melkeen kokoajan päällä, en kokoajan sitä päivittele muuta seurailen tuttujen kirjoitteluja ja erilaisten ryhmien juttuja.





G - Google! Päivittäin käytössä.

H - Häät. Innolla odotan kesäkuuta. Ei enään kauaa siihen, että sanomme tahdon.<3

I - Isi. Oon pienestä asti ollu isin tyttö, ollaan luonteeltamme samanlaisia (pänkkejä & periksiantamattomia, ja ollaan myös aina oikeessa, sillonkin kun muiden mielestä väärässä). Niin.. Kuvitelkaapa se kun me tapellaan... Onneksi sitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.

J - No J. Mun tuleva aviomies. Rakkaus!!<3 Tähän sopisi myös jääkiekko. Laji jota harrastin 11 vuotta. Kaipuu jäälle on syvä, mutta tän hetkinen elämänvaihe ei anna periksi. Aikaa vievä laji kun on kyseessä.


<3<3
 
Osu ja uppos!
K - Kahvi. Ja karkit. Ah. KESÄ!!!

L - Loma. Ja nimenomaan äitiysloma! Tällä hetkellä mun elämäni parasta aikaa. Onko parempaa, kun olla lapsen kanssa kotona ja nähdä kun hän kasvaa ja kehittyy?

M - Mamma!<3 Mun äiti on maailman paras äiti. Piste.

N - Nea, Noora, Nanna. Mun parhaista parhaimmat ystäväni, jotka ovat olleet mun elämässä jo kauan aikaa.<3 Ihmiset, joille voin puhua kaikesta ja joihin voin luottaa 110%.<3 Ja Nelli, meijän kisu!



Nea<3



Nanna<3


Noora<3


Nelli<3

O - Onnellisuus. Tätä mahtuu mun elämään tällä hetkellä yli äyräiden!

P - Pyry.<3 Ei varmaan kaipaa selittelyjä?



<3<3


<3<3

<3<3

Q - ? Mun elämään ei taida kuulua mitään Q:lla alkavaa.

R - Rakkaus.

S - Sauna! Me saunotaan varmaan 3 krt/vko! Ainakin. Ihan parasta. Paras kokemus on kyllä ollut savusauna. Ja puukiukaalla tulee paremmat löylyt kun sähkökiukaalla. Mulla tulee saunassa pitkän ajan jälkeen ahdistava olo etten meinaa saada henkeä ja pyörryttää, mutta on se sen arvosta. Sit vaan jäähylle ja takasin! Tähän sopii myös synnytys. Elämäni paras kokemus, jonka enemmän kun mielellään kokisin uudestaan.

T - Tietokone. Tätäkin käytän päivittäin, yleensä bloggaamiseen, koska tabletilla/puhelimella hoidan kaiken muun.

U- Uni. Mä saan hyvin huonosti unenpäästä kiinni, ja siksi valvonkin yleensä puoleen yöhön sängyssä pyörien. J on toista maata. 2sek niin se jo kuorsaa täyttä häkää. Epäreilua.

V - Viikonloput. Ei vaikuta minuun paljoa, mutta J on sillon vapaalla ja saadaan viettää aikaa perheen kesken. Myös ystävien kanssa vietetyt viikonloput on ihan huippuja!

W - Weheartit.com, sivusto jolla selailen päivittäin, fb:n lisäksi.

X - Xylitol purkka!! Pure Jenkki. Aina yhtä hyvää, oli maku mikä tahansa.

Y - Ystävät. Multa löytyy ihan huippuystäviä. Perheeni jälkeen tärkeimpiä ihmisiä.

Z - Zalando! Löydän paljon vaatteita tuolta verkkokaupasta, harmi ettei niihin aina ole varaa.. Vihaan kylläkin Zalandon mainoksia!!!!

Å - Åbo. Kaupunki, jossa en ole koskaan käynyt, mutta haluaisin käydä!

Ä - Äitiys. Asia joka on opettanut mulle paljon, ja joka on sanoinkuvaamattoman ihanaa.




<3<3

<3<3

Ö - Öinen tähtitaivas. En tiiä kauniinpaa asiaa luonnossa.

10 kommenttia:

  1. Vitsi miten kivoja kuvia! Varsinkin noi kuvat Pyrystä! Ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos! :) Me vähän kuvailtiin yks päivä kun Pyry oli hyvällä tuulella ja yhteistyöhaluinen ;D

      Poista
  2. kannattaa mennä kesällä turkuun, vaikka extempero jätskille tai pizzalle ja turun linnaan, tai laivalle! Maisemat on ihanat, paljon kauniimmat kun hesast lähettäessä, tuol on ihania saaristomaisemia joita kiva kattella kannelta, hesast se on vaan, noh, merta ja merta :) meil on ton nukahtamisen kanssa sama juttu! Voi miten ärsyttävää!! :D Läääätkää, alkaa pian :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä ehdottomasti kesällä yrittää lähteä käymään turussa! :) voi olla et joskus pienenä oon laivalle menny turusta, mut ei ainakaa mitää muistikuvaa oo! :D Siis toi on niin ärsyttävän epäreiluu toi nukahtamisjuttu!! -.- Ja jep, VIHDOIN alkaa!!! 8) <3

      Poista
  3. tuolla olisi sinulle haaste > http://littleblackstarjenni.blogspot.fi/2014/04/haaste.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein tän saman viime vuoden puolella mutta voishan sitä tehä uudestaan! ;) Kiitos! :)

      Poista