lauantai 13. syyskuuta 2014

Toivomuslista

Me käytiin tänään Ikeassa mamman ja isin kanssa, mun osuus siis oli olla vaan makuapuna ja ikkunashoppailla. Toisin kävi. Taino, mä en ostanut mitään, mutta sain "vähän" aikasen synttärilahjan; paripeiton (220x240) ja siihen pussilakanasetin! Ne ovat olleet mun pakkosaada top 5 -listan kärjessä ja vihdoin mua onnisti! 

Mullahan on siis synttärit vasta marraskuussa, mutta kun kerran on lottolauantai ja fiilis, niin ajattelin kehitellä tälläisen toivomuslistan, ihan synttäreitä kuin jouluakin ajatellen.

Ja ainahan saa haaveilla, vai mitä?? ;) Tässä siis mitä MINÄ haluan, ei mitä minä Pyrylle haluan, se on lista erikseen se sitten! :D



Lyhdyt: Kaiken kokoiset, kaiken väriset, kaikki käy! Lyhtyjä ei mun mielestä voi olla ikinä liikaa, ja mä tykkään niin paljon tuoda syksyyn valoa lyhdyillä ja kynttilöillä!

BOLA-koru: Nää on niin ihania, miten näistä osaa muka valita vain yhden?! <3

Kengät: Tuollaisia nilkkureita olen pitkään ihaillut, koskaan ei vaan ole kokoa silloin kuin olisi rahaa ja koskaan ei ole rahaa kun olisi kokoja... HMPH.

Tähtimatto: Meijän eteinen huutaa pitkää käytävä mattoa!!! Siinä on muutama kokeillut paikkaansa, mutta vielä mikään ei ole iskeny sopivasti, tähtimatto olisi kyllä täydellinen..!

Iso taulu: Tänään taas Ikeassa kuolasin noita isoja tauluja, meijän nykyiseen kämppään tolle ei paikkaa kyllä löytyisi, mutta ehkä sitten joskus kun on iso koti... 


Miltäs näyttää mun toivelista?  

Haluaisin nähdä myös muiden toivelistoja, joten jos olet tehnyt/teet niin linkkaahan postaus alle!!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi hitsi kun en saa sitä täällä mihinkää!!! :D Pidä se jemmassa niin ostan ku on tarve ;))

      Poista
  2. Mä olen mieltänyt tuon Bola-korun raskausajan koruksi?? ;)

    VastaaPoista