maanantai 18. marraskuuta 2013

Hyvää (aikaista) syntymäpäivää minä!

Eilen illalla käytiin J:n kanssa kaupassa, ja kun päästiin sinne niin J sanoi, että mun tarttis mennä edeltä autoon ja että hän tulisi sitten perästä. Olin hämmentynyt, mutta suostuin. Menin sitten omien ostosten jälkeen kassan kautta autoon. 
Kun päästiin kotiin, niin J lauloi mulle onnittelulaulun ja antoi nämä!:

Hyvää synttäriä minä!


Ainut mitä toivoin lahjaksi, oli toi hajuvesi mutta sainkin kaikkea muuta siihen lisäksi! Tykkään tosi paljon! <3 Tuossahan on kaikki mitä rentoutumiseen tarvitsee. Osaa se vaan aina yllättää.

Syy, miksi sain nämä jo nyt, on se että J ei kuulemma jaksa niitä piilotella, ja kun itse oon nyt joka päivä oikeestaan vaan kotona niin mullahan olis täällä vaan aikaa etsiä! Mä oon joo ehkä vähän malttamaton...

Oli kyllä mukava viikonloppu kokonaisuudessaan!
Perjantaina meillä oli täällä kylässä meijän ystäväpariskunta, ja tehtiin sitten yhdessä itsetehtyjä hamppareita ja jälkkäriksi itsetehtyä pirtelöä. Oli kyllä hyvää! Ruokailun jälkeen katsottiin Vain Elämää tv:stä ja samalla pelattiin vähän korttia. Myöhemmin sitten päätettiin ottaa pari alias-matsia, tytöt vs pojat ja aika tasaiseksi se kyllä meni! Todettiin siinä vaan, että aliaksen tiimalasissa se hiekka ei valu samaan aikaan eri suuntiin!
Eli oikeestaan me voitettiin molemmat kierrokset, tietysti. ;)

Lauantaina meidän piti J:n kanssa olla vaan kotona, mutta lähdettiinkin illalla sitten meidän toisen ystäväpariskunnan kanssa Virkkalan paikalliseen pubiin istumaan iltaa ja kuuntelemaan paikallista bändiä joka ensiintyi siellä. En ole koskaan nähnyt sitä paikkaa niin täynnä ihmisiä! Yleensä kun ollaan käyty niin siellä ei ole ollut kun muutama paikallinen juoppo, nyt siellä oli jopa nuorisoa! Oli mukava ilta, ja näinkin paljon mun vanhoja ystäviä ketä en oo koko raskauden aikana nähnyt. Muutamaa en jopa pidempään aikaan.

Sunnuntai menikin sitten rauhallisemmin. Oltiin kotona ja käytiin sitten illemmalla mun vanhempien luona kylässä. 

Kuinkas lukijoiden viikonloppu meni? :)


Neea

2 kommenttia:

  1. Perjantai meni vähän railakkaammin =D mutta lauantai ja sunnuntai meni erittäin rauhallisissa merkeissä =) :

    VastaaPoista