tiistai 19. marraskuuta 2013

Neulomispostaus!

Eli oon jo aikasemminkin tuolla maininnut, että tykkään paljon neuloa! Neulon oikeestaan kaikenlaista, nyt enimmäkseen neulonut vauvajuttuja.
Aattelin nyt tehdä tämmösen postauksen mihin laitan kuvia mun neulomista jutuista! Kuvia ei oo paljon, kun en oo kaikista kuvia valitettavasti ottanut..

Pienet tossut!



Vauvan villasukat






Vauvalle pipo! Mallina toimii kissamme Nelli.


Vauvan neule


Muutama tuubihuivi

Siinähän noita. Oon siis lisäks tehny villasukkia, lapasia, pipoja ja erilaisia huiveja jne. Ja tällä hetkellä teen kaverin lapselle hupullista neuletakkia! :)

Oon aina tykänny neulomisesta ja muista käsitöistä, oppi on tullut enimmäkseen mummilta ja koulussa aina olin käsityössä puutöiden sijaan. Nyt vasta viime vuonna innostuin asiasta kunnolla uudestaan, kun näin ton tuubihuivin ohjeen eräässä blogissa. Siitä sitten innostuin kokeilemaan muitakin neuleohjeita. Mukavaa ajanvietettä, varsinkin nyt äitiyslomalla! 

Onko teistä kukaan innostunut neulomisesta/neulooko kukaan? :)


Neea




2 kommenttia:

  1. Voi että miten hienoja! Tosi ihanat varsinkin noi ekan kuvan töppöset :) Mä oon semmonen kausineuloja, kerralla monet sukat ja lapaset valmistuu putkeen ja sit se motivaatio taas katoaa jonnekin.. :D

    VastaaPoista
  2. Hehe kiitos! :) Aijaa :D Mä aina alotan uutta kun yks on saatu valmiiks ja teen sitä sitten aina kun jaksaa ;D

    VastaaPoista