sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Mikä ihmeen bloggaaminen?

Pitkän harkinnan jälkeen (ja muutaman ystävän ylipuhuttua), tässä sitä ollaan. Ensimmäistä blogitekstiä kirjoittamassa.

Mutta mistä sitä alottaisi?

Jos vaikka kertoisin hieman itsestäni.

Olen viikon päästä 20v täyttävä nuori nainen, jonka elämä muuttui huhtikuussa. Nyt sisälläni sykkii kaksi sydäntä. Toinen niistä sydämistä kuuluu minun, ja minun avomieheni esikoiselle.
Lapsi. Vauva. Niin pieni ja viaton, mutta silti niin suuri ja elämää totaallisesti muuttava ihme.

Olen aina halunnut lapsen nuorena, ja tämä rakas oli todella toivottu ja odotettu. Silti kun siihen tikkuun tuli se kaksi kuuluisaa viivaa, niin oli tunneryöppy aikamoinen. Ensin nauroin ja hymyilin, ja sitten pääsi se itkukin. En itkenyt surusta, vaan ne olivat ilon kyyneleitä.

Nyt olisi 7 viikkoa jäljellä tuon pienen pojan laskettuun aikaan. Alkaa jo hieman jännittää tuleva. Kaikki on vauvalle jo hankittu, joten tämä onkin vain yhtä odottelua enään! Siinäpä yksi syy, miksi harkitsin blogin kirjoittamista, alkaa tämä päivisin yksin kotona oleminen käymään jo melkoisen tylsäksi. Tykkään neuloa, mutta alkaa nurkat jo pursuamaan villasukkia ja -lapasia, joten jos välillä jotain muuta kivaa tekemistä!

Minulla on myös maailman paras avomies. Ja tuleva isä on vauvasta yhtä onnellinen kuin minäkin. Kihloissakin ollaan ehditty olemaan joulukuussa jo vuoden. Yhteisiä vuosia takana tulee niinikään joulukuussa kolme. Enkä voisi toivoa parempaa, ajattelevaisempaa ja rakastettavaa miestä, kuin J on.

Siinä vähän minusta, ja minun perheestä.

Mutta mistä sitä sitten kirjottaisi? Sen tahtoisin kuulla teiltä lukijat. (Ellen täällä vain tule itselleni kirjottamaan).

Eli postaus-ideoita toivon teiltä! :)



Neea
 

7 kommenttia:

  1. Jään seuraamaan! Mulla on 8 viikkoa laskettuun aikaan :) Tiedättekö kumpi on tulossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :) Meille on tulossa poika, niinkun tuolla lukikin ;) Kumpi teille? :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Ai, mä en yhtään huomannu vaikka tekstin kokonaan luinkin :D Meillekin poika!

      Poista
    4. Hahah! :D Tuntuu että ihan hirveesti tulee nyt poikia! :)

      Poista
  2. Ihana Neppu sinäkin täällä. Täytyypi alkaa seurailemaan teitä ;-) ♥

    ♥: http://sanssu-justthewayyouare.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi joo, vähän aikaa vasta ollu, mutta eiköhän se tästä! Kiva ;p <3

      Poista