maanantai 25. marraskuuta 2013

Viikonloppu - ihana viikonloppu. Osa 1.

Mulla oli aivan loistava viikonloppu pitkään aikaan. Taas sitä vaan tulee mietittyä, että miten mä oon elämässäni onnistunut jotain niin paljon tekemään oikein kun oon ansainnu niin ihanan miehen, ja ihania ystäviä.

Pahoittelen jo etukäteen, mun piti ottaa paljon kuvia mut olin ilmeisesti niin tohinoissani koko viikonlopusta, että ne sitten jäi. Yritän siis muutaman hassun kuvan lisäksi hyvin kuvailla sanoin!

Perjantaina hengailin melkeen koko päivän yökkärissä. Suihkuun menin vasta kun oli pakko, ja sen jälkeen hengailu jatkui kylpytakissa! Oli sellanen ei jaksa -fiilis. Tekstailin pitkin päivää J:n kanssa ja yhdessä vaiheessa hän sitten kysyi, että oonko muistanut ottaa pakkasesta lihat kastiketta varten sulamaan. Hmm, jos oon hengaillu koko päivän sohvalla yökkäri/kylpytakki päällä niin jo se kertoo, että ei, en ole. Lahopää mikä lahopää. No mitä sanoo J? "Nyt on sitten varmaan vietävä mamma ulos syömään!"
Siis mitä? Ravintolaan syömään, koska mä oon unohtanu ottaa ruuan sulamaan? No sehän passaa! Siihen jäi laiskottelut, virtaa tuli jostain yhtäkkiä pukea päälle ja alkaa laittautumaan.
Pyydettiin meijän ihana ystäväpariskunta mukaan, ja paikkana toimi vanha kunnon Amarillo. Ennen sinne menoa käytiin kuitenkin katsomassa ilotulitus, kun täällä avattiin joulukatu. Hienot tulitukset oli!
Mentiin siitä sitten syömään herkkuruokaa ja nähtiin me joulupukkikin!! Se toi meille jälkkäriksi karkit, jokaiselle heitti siitä yhet ja katto sitte mua, ja mun mahaa vähän pidempään ja tokas että "sä tarviitkin näköjään kaks näitä" ! Hauska pukki. :)
Kotiin päästyä käytiin J:n kanssa saunassa ja oltiin vaan. Mentiin aikasin nukkumaan, sillä lauantaina olis aikainen herätys!

Lauantaina herättiin siinä puol 7 aikoihin, syötiin aamupalaa ja sitten J lähtikin, meinaan polttareihin! Ei, ei omiinsa, vaan em. ystäväpariskunta menee tammikuussa naimisiin! Ja lauantaina olikin vuorossa sulhasen yllätyspolttarit. Sinne mä luovutin mieheni, tulevan bestmanin koko päiväksi.
Itse rupesin sitten laittautumaan, koska oltiin sovittu kahden ystäväni kanssa viettää ihana tyttöjenpäivä ja juhlia vähän mun synttäreitä. Luvassa oli shoppailua, hyvää ruokaa, elokuvia, ja mainitsinko jo ruuan?
Lähdettiin siinä aamupäivästä Selloon ja sieltä tarttuikin paljon mukaan! Paljon minulle, ja vähän J:llekkin. 

Tuubitoppeja. Näitä etin koko kesän kissojen ja koirien kanssa, ja tähän aikaan vuodesta niitä sitten löytyy?! Onnellinen. Vero Modasta.

Tähän huppariin rakastuin heti!! Ihanat yksityiskohdat taskuissa. Ja tää koko on XS, ja menee heittämällä mun päälle. Hihi! Vero Modasta.


Ihanat kukkalegginssit. Gina Tricotista.

Ihanaa turkoosia/petrollin väristä hilekynsilakkaa! Gina Tricotista.


Ginasta tarttui matkaan mukaan myös pari normi painijatoppia, musta ja petrollin värinen, niistä en jaksanut ottaa kuvia!


J:lle ihan mahtava t-paita!! Jack & Jonesista.

Siinä kaikki mitä Sellosta tarttui mukaan. Ostin myös toiselle ystävälleni aikaisen joululahjan, petrollin värisen Vans:in pipon jota hän kovasti himoitsi!

Sellosta lähdettyämme käytiin mäkkärissä syömässä. Siellä jonossa sitten ääneen mietittiin, että mitä syödään kun päästään kotiin katsomaan leffaa. Takana olevalla miehellä ainakin oli hauskaa, kun me mäkin ruokajonossa jo mietitään, että mitä sitä sitten kotona söisi. Mut minkäs teet, ruoka on meille rakkaus <3.
Kaupasta tarttui sitten mukaan ainekset illan menuun: kotitekosta pitsaa! (Jopa pohja tehtiin itse!!) Jauheliha-tonnikala-paprika-ananas-salami-juustopitsaa. Oli ihan huippuhyvää!

Tarttui matkaan myös nämä. Ihan huippuhyviä!! Nauraa saa kyllä kun nää katsoo!


Jatkoa lauantain loppuillasta ja sunnuntaista seuraavassa postauksessa!

Ainiin, ja hyvää syntymäpäivää minä!!!! Tänään sitten virallisesti 20v, huh!


Neea

2 kommenttia:

  1. Taas sitä vaan tulee mietittyä, että miten mä oon elämässäni onnistunut jotain niin paljon tekemään oikein kun oon ansainnu niin ihanan miehen, ja ihania ystäviä --> pisti hymyilyttämään niin kovin! Sanoin saman lauseen eilen ääneen samalla kun toivotin hyvää yötä Mikolle ja Okolle :) söpöt leggarit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toistan aika usein tota lausetta, mut se on vaa niin totta! :) Hihih no niin on! Oli ihan pakko ostaa kun näin ne, oli niin mun näköset! :D

      Poista