torstai 28. marraskuuta 2013

Vaatteita, vaatteita.... vauvanvaatteita?

Oon aina rakastanu vaatteita ja sen kyllä näkee mun vaatekaapistakin. Aina jos vaan on ylimäärästä rahaa niin hemmottelen itseäni uusilla vaatteilla.
Nyt raskauden aikana se on jäänyt, suurimmaksi osaksi tän masun myötä, mutta myös siksi, että kaikki se ylimääränen raha on kyllä mennyt vaatteisiin, mutta hieman pienempikokosiin!
Oon mä itsellekkin jotain suonut, vähän raskausajan vaatteita, mutta myös raskauden jälkeen motivaatiovaatteita! Täytyyhän niitä olla.

Mä tossa eilen pesin kaikki 50-56cm vauvanvaatteet mitä me ollaan nyt hankittu tulevalle lapselle. Paitsi en sukkia, koska ne ei enään mahtunut koneeseen. Meillä on 7kg kone ja sain survoa, että sain noi kaikki sinne mahtumaan...



Mulla meinas kyllä usko loppua kun noita laittelin kuivumaan. Mun PITI pestä myös kaikki vauvan pussilakanat ja harsot, mut enpäs voinukkaan kun noi vei kaiken kuivaustilan.
Mä syvästi harkitsen pyytäväni joululahjaksi kuivausrumpua!

Mä myös laskin noi kun siinä laittelin niitä kuivumaan. Kaikenkaikkiaan niitä on 85kpl. Toivon, ettei meijän vauvasta tuu mitään yli-isoa, jotta noi kaikki ehditään sen päällä edes kerran käyttämään.

Oon ehkä vähän vauvanvaateholisti. Sekoon, kun nään minikokosia vaatteita. Mä en ees halua kuvitella paljon meillä olis menny rahaa, jos noi oltais kaikki ihan uutena ostettu. On tuolla joukossa uusiakin, mutta suurimmaks osaksi käytettyjä. Vähän käytettyjä kylläkin, eli uudenverosia ovat!

Käytiin illalla J:n kanssa Ikeassa. Matkaan tarttui pinnasänkyyn viimeset ostokset, portti makuuhuoneen oveen, uusi paistinpannu ja kynttilöitä. Laitan kuvan pinnasängystä makkarissa ja kehdosta olkkarista, kunhan saan ne valmiiksi! Niistä tulee aivan ihanat paikat vauvalle nukkua. <3



Neea

2 kommenttia:

  1. vauvanvaatteet on parhautta :) meillä myös ollarissa pieni vauvan ensisänky ja makkariin sitten kunnollinen pinnasänky. Pikku hiljaa tekisi mieli alkaa miettimään pinnasängyn väriä ja vauvan nurkkausta minkä näköiseksi ne halutaan,ihanaa<3 Harmi kun meillä ei oo ollut ketään keneltä olsi voinut ostella käytettyjä vaatteita, mulla on mennyt ihan liikaa rahaa noihin vaatteisiin kun suurin osa uusia..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no musta tuntuu et alkaa olee jo kiire laittaa noit sänkyjä kuntoon :D onneks mä oon löytäny noit ihania käytettyjä vaatteita fb kirppareilta ja sit muutamalt kaveriltaki saanu! meil on menny noihi käytettyihi varmaan alta 50e rahaa :)

      Poista