maanantai 3. maaliskuuta 2014

" Mä käteesi pujotan sormuksen, merkiksi rakkauden ikuisen...."


Kesällä pääsen taas häihin. Rakastan häitä, ne on täynnä onnellisuutta ja iloa ja rakkautta.


kuva: weheartit.com


kuva: weheartit.com


kuva: weheartit.com



Nämä tulevat häät kuitenkin eroavat hieman edellisistä niin, että minä olen tällä kertaa se, joka kävelee alttaria pitkin ja J on se, ketä ottaa vastaan.

Niin. Minulla vaihtuu sukunimi ja meistä tulee nimellisestikkin kokonainen perhe ♡

Itsehän olisin halunnut naimisiin jo ennen pojan syntymää, mutta olisihan se ollut aika stressaavaa raskaana ruveta suunnittelemaan yhtään mitään.

Tosin ei tässä nytkään ole kuin 3kk aikaa. Suunniteltu ollaan kaikki jo suht valmiiksi aikaisemmin, joten nyt ei tarvitse kuin toteuttaa. Ja onneksi mulla on kaksi maailman parasta kaasoa mua auttamassa, love you guys ♡

Pidetään aika pienimuotoiset kekkerit, vieraslista ei ole satapäinen ja budjettikin tähän elämäntilanteeseen sopiva, eli ei tosiaankaan mitään megahäitä. En semmoisia koskaan ole halunnutkaan. Mulle itselleni on tärkeintä vain se, että saan mennä naimisiin J:n kanssa. Ei sillä, onko mulla "tahdon"-sanan jälkeen nimettömässä 50 000 vai 500 euron sormus. Eikä mua haittaa myöskään se, ettei meillä ole isoa kartanoa ja hevosvaunuja vuokrattu. Meille tulee meidän näköiset häät.
Mulla ei ole sellaista tavanomaista stressiä, vaan mahassa kuplii pelkästään hyvällä tavalla, ja odotankin innolla meidän hääpäivää. Kyseessähän on rakkauden (näin kliseisesti sanottuna), eikä rahalla hankittujen asioiden juhla.

Tee-se-itse meiningillä siis mennään ja kun noita kutsukortteja väänsin (puolet onneksi kaasojen kanssa), niin rupes ärsyttää tää oma asenne "kaikki pitää saada tehdä itse". Ei ollut ehkä maailman yksinkertaisimmat kutsut tehdä. Onneksi ne nyt on valmiit, lähetetty ja saapuneet vieraillekkin, joten pääsin tämän pikku yllärin teille muillekkin kertomaan!

Oispa jo kesäkuu.


Vähän kuvia kutsuista
 

 







  

Mitä pidät kutsuista? Kyllähän niistä näkee, että on itse käsin tehty, mutta se on tarkoituskin!

16 kommenttia:

  1. eikä!!! Onneksi olkoon!! ❤️

    VastaaPoista
  2. Kivat kutsut! :) Paljon onnea teille! Tee postauksia häiden järjestelyistä,jooko!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa onnea:) mutta ei musta voi sanoa että jos on kalliit häät niin vaan se raha merkitsee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) en mä niin oo sanonukkaan? tarkoitin vaan että pienelläkin rahasummalla saa kauniit häät :) kun aika moni päivittelee sitä että ei voi mennä naimisiin kun vasta vuosien päästä kun ne maksaa niin hirveesti? :O eihän naimisiin meno ittessään maksa mitään, ilmasta touhuahan se on :)

      Poista
    2. eikä häissä tietenkään mikään raha merkitsekkään, sehän on ihan selvä!! :D ei toi lause ollu mitenkään niin tarkoitettu! :)

      Poista
  4. Totta, pienillä saa kauniit ja jos on omanlaiset niin se on tärkein :) itse kuulin kastiin joka menee naimisiin kun on varaa :D

    VastaaPoista
  5. Niinii :D No kyl meilläkin noihin muutama tonni uppoo mut onneks on säästössä suurinosa nii ei tarvi stressaa :)

    VastaaPoista
  6. Oho, onnea! :) Kauan olittekaan seurustelleet? Onko mekko ym.asiat jo valmiina? :)

    VastaaPoista
  7. kiitos! :) ollaan seurusteltu reilu 3v, kihloissa reilun vuoden :) Juu mekko on tilattu ja se on tulossa, kirkko ja juhlapaikka varattu ja koristeet mietitty :) Sormuskin valittu ja ruuat päätetty :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat kutsut! <3 just ite tehyt on kivat siksi, koska mun mielestä ihmiset näkee kutsun saadessaan, että niihin käytetty aikaa.. :) Minä ensin mietin, josko olisi tilattu valmiit mutta aina ite tekemissä on sitä jotain.. Jäänpäs seuraileen teitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! <3 jep niimpä! :) mulle oli heti selvää että kutsut tehdään itse, ja vaikka monta kertaa niitä tehdessä kirosin että miks teen kaiken aina vaikeimman kautta, niin oon kyllä enemmän ku tyytyväinen lopputulokseen! :) Kiva juttu! :)

      Poista